Print Email Facebook Twitter Menselijke factoren en nieuwe kantoorconcepten (2) Title Menselijke factoren en nieuwe kantoorconcepten (2): Status en de veranderde mens Author van Meel, JJ (TU Delft Real Estate Management) van der Voordt, Theo (TU Delft Real Estate Management) Date 2001 Abstract In het gebruik en de beleving van de werkomgeving spelen allerlei 'irrationele' psychologische behoeften een grote rol. Menselijke factoren bepalen uiteindelijk of nieuwe kantoorconcepten een succes worden of niet. De auteurs beschouwen deze materie vanuit omgevingspsychologisch perspectief. In het eerste deel stonden vooral privacy en territorium centraal. In het tweede en laatste deel aandacht voor de rol van status. Daarnaast wordt ingegaan op de (on)veranderlijkheid van menselijke behoeften. Subject mens en werkplek To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:1a8fc3b8-b348-4867-a297-b41f178be974 ISSN 0924-8641 Source Facility Management Magazine, 14 (93), 22-27 Bibliographical note Accepted manuscript Part of collection Institutional Repository Document type journal article Rights © 2001 JJ van Meel, Theo van der Voordt Files PDF 2001_FMM_VanMeel_VanderVo ... ren_2_.pdf 353.56 KB Close viewer /islandora/object/uuid:1a8fc3b8-b348-4867-a297-b41f178be974/datastream/OBJ/view