Print Email Facebook Twitter Formatief toetsen van begripsontwikkeling in ontwerponderwijs Title Formatief toetsen van begripsontwikkeling in ontwerponderwijs: Een onderzoek naar instrumenten en activiteiten voor authentieke formatieve toetsing tijdens ontwerpprojecten bij scheikunde en informatica Author Henze, Ineke (TU Delft Science Education and Communication) Barendsen, E. (Radboud Universiteit Nijmegen; Open Universiteit, Heerlen) Rahimi, E. (Radboud Universiteit Nijmegen) Stammes, J.K. (TU Delft Science Education and Communication) Date 2019 Abstract Professioneleontwerpersmakentijdenseenontwerpprocesvoortdurendtussenproductenzoalsschema’s,visualisatiesenpresentaties.InditdoorNROgesubsidieerdeprojectontdektendeonderzoekersdatzulkeauthentieketussenproductenvanleerlingenzichtbaarkunnenmakenwatzijaanvakkennisopdoentijdenshetwerkenaaneenontwerpopdracht.Crucialevoorwaardendaarbijzijndejuistetiming,eenstrakformateneendocentdieoverdejuisteontwerpkennisenvakdidactischekennisbeschikt. To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:6ec37f61-4650-4cac-a835-07fe0a41cce8 Part of collection Institutional Repository Document type report Rights © 2019 Ineke Henze, E. Barendsen, E. Rahimi, J.K. Stammes Files PDF 405_15_549_inhoudelijk_ei ... apport.pdf 2.72 MB Close viewer /islandora/object/uuid:6ec37f61-4650-4cac-a835-07fe0a41cce8/datastream/OBJ/view