Leren presenteren met 72 concrete opdrachten

Journal Article (2022)
Author(s)

J.S.L.J. Strous (Eindhoven University of Technology)

M.B. van der Meulen (TU Delft - Instituut voor Talen en Academische Vaardigheden)

Department
Instituut voor Talen en Academische Vaardigheden
Copyright
© 2022 J.S.L.J. Strous, M.B. van der Meulen
More Info
expand_more
Publication Year
2022
Language
Dutch
Copyright
© 2022 J.S.L.J. Strous, M.B. van der Meulen
Department
Instituut voor Talen en Academische Vaardigheden
Issue number
1
Volume number
8
Pages (from-to)
10-13
Reuse Rights

Other than for strictly personal use, it is not permitted to download, forward or distribute the text or part of it, without the consent of the author(s) and/or copyright holder(s), unless the work is under an open content license such as Creative Commons.

Abstract

Vaardigheden leer je door ze te oefenen. Het Presentatiespel leert (beginnende) presentatoren met behulp van 72 concrete opdrachtkaarten de deelvaardigheden aan die nodig zijn voor een effectieve presentatie. Het Presentatiespel is ontwikkeld aan de Technische Universiteit Delft, waar jaarlijks zo’n tweeduizend bachelor-, master- en doctoraatsstudenten een cursus presenteren krijgen.

Files

License info not available