Flexibel werken bron van ontevredenheid?

Journal Article (2002)
Author(s)

Theo J M van der Voordt (TU Delft - Real Estate Management)

W Pullen

Research Group
Real Estate Management
Copyright
© 2002 Theo van der Voordt, W Pullen
More Info
expand_more
Publication Year
2002
Language
Dutch
Copyright
© 2002 Theo van der Voordt, W Pullen
Research Group
Real Estate Management
Issue number
December
Volume number
15
Pages (from-to)
17-23
Reuse Rights

Other than for strictly personal use, it is not permitted to download, forward or distribute the text or part of it, without the consent of the author(s) and/or copyright holder(s), unless the work is under an open content license such as Creative Commons.

Abstract

Onlangs ontlokte het blad Inside information een huisvestings-consultant de uitspraak “Interpolis is geestelijke mishandeling”. Een boude bewering! Inderdaad is flexibel en mobiel werken niet per definitie positief en kleven er voor de dagelijkse gebruikers nadelen aan. Is het werkelijk zo erg of zijn de gebruikers juist enthousiast? Hoe beleven zij flexibele kantoren? Wat zijn gunstige factoren en wat zijn risico’s? Is het eigenlijk wel belangrijk dat medewerkers ‘tevreden’ zijn? Een impressie vanuit de wetenschap en de praktijk.

Files

License info not available