Realistische kijk op brede scholen voorkomt teleurstellingen

Journal Article (2003)
Author(s)

S Abbering

Theo van der Voordt (TU Delft - Real Estate Management)

C Gerritse (TU Delft - Design & Construction Management)

Research Group
Design & Construction Management
Copyright
© 2003 S Abbring, Theo van der Voordt, C Gerritse
More Info
expand_more
Publication Year
2003
Language
Dutch
Copyright
© 2003 S Abbring, Theo van der Voordt, C Gerritse
Research Group
Design & Construction Management
Bibliographical Note
Accepted manuscript@en
Issue number
5
Volume number
23
Pages (from-to)
38-41
Reuse Rights

Other than for strictly personal use, it is not permitted to download, forward or distribute the text or part of it, without the consent of the author(s) and/or copyright holder(s), unless the work is under an open content license such as Creative Commons.

Abstract

Het aantal brede scholen neemt de komende jaren sterk toe. Momenteel zijn er al
ruim vijfhonderd en de verwachting is dat dit aantal zal verdubbelen. In een
brede school wordt een mooie inhoudelijke samenwerking gecombineerd met
efficiënter ruimtegebruik en minder kosten. Beter en goedkoper, het klinkt
ideaal. De fraaie doelstellingen staan echter vaak op gespannen voet met de
behoefte aan een eigen identiteit van de deelnemende partijen. Het beheer van
gemeenschappelijke ruimten geeft eveneens de nodige problemen.

Files

License info not available