Print Email Facebook Twitter Bouwkunde en Probleem Gestuurd Onderwijs: Over de vernieuwing van de opleiding Bouwkunde Title Bouwkunde en Probleem Gestuurd Onderwijs: Over de vernieuwing van de opleiding Bouwkunde Author Kroon, M.M. Faculty Architecture Date 1990-10-14 Abstract Met ingang van augustus 1990 werkt de Faculteit der Bouwkunde met een andere aanpak van het onderwijs: het Probleem Gestuurd Onderwijs. Als gevolg van die vernieuwing van de onderwijsaanpak verandert ook het onderwijsprogramma. In deze brochure wordt beknopt uitgelegd wat probleemgestuurd leren is en hoe de invulling van het nieuwe bouwkunde-onderwijs er in grote lijnen uitziet. Deze brochure is bedoeld voor al diegenen die zijn geïnteresseerd in de onderwijsvernieuwing en daar op de één of andere manier mee te maken krijgen. Subject onderwijsaanpakonderwijsprogrammaonderwijsvernieuwingTweefasenstructuur To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:82d7233b-5b8b-4120-97ab-f5c531d7a3d1 Publisher Publikatieburo Bouwkunde Part of collection Institutional Repository Document type book Rights (c) 1990 Publikatieburo Bouwkunde Files PDF Bouwkunde_en_Probleem_Ges ... ijs.MF.pdf 17.62 MB Close viewer /islandora/object/uuid:82d7233b-5b8b-4120-97ab-f5c531d7a3d1/datastream/OBJ/view