Print Email Facebook Twitter Distributie van consumentengoederen; informatie en communicatie in perspectief Title Distributie van consumentengoederen; informatie en communicatie in perspectief Author De Groot, R.G.F. Faculty Delft University of Technology Date 1980-12-31 Abstract Deze uitgave heeft de distributie van consumentengoederen tot onderwerp. De nadruk ligt vooral op de intensieve informatie-uitwisseling die de handel kenmerkt. De distributie van consumentengoederen sp eelt zich af in het spanningsveld tussen commerciƫle flexibiliteit en de noodzaak tot kostenbeheersing. Ontwikkelingen in geautomatiseerde informatieverwerking en telecommunicatie openen mogelijk heden via effectieve communicatie tussen handelspartners. Bestaande communicatieprocedures dienen dan te worden herzien en organisatiestructuren aangepast. Daarnaast maken de technische ontwikkelingen geheel nieuwe vormen van dienstverlening mogelijk. Daarbij valt te denken aan kassa-automatisering, viditel, elektronisch betalingsverkeer en combinaties daarvan. De kansen voor het kleine bedrijf zijn daarbij in het geding. De consument is de spil waar alles om draait. Dit boek richt zich tot ondernemers in grote en kleine handelsondernemingen, producenten van consumentengoederen, beleidsvoorbereiders in bedrijven, overheid en branche-organisaties, automatiseringsdeskundigen, de wetenschappelijke wereld en tot iedere bewuste consument. Subject logistiekmarktonderzoek To reference this document use: http://resolver.tudelft.nl/uuid:06cafb84-0ead-4051-b5a0-50c352180187 Publisher Delftse Universitaire Pers ISBN 9062750524 Source Toekomstbeeld der techniek 28 Part of collection Institutional Repository Document type book Rights (c)1980 Stichting Toekomstbeeld der Techniek Files PDF 1665_5368.pdf 39.43 MB Close viewer /islandora/object/uuid:06cafb84-0ead-4051-b5a0-50c352180187/datastream/OBJ/view